Gelukt! ( denk ik ) - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Mieke Brule - WaarBenJij.nu Gelukt! ( denk ik ) - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Mieke Brule - WaarBenJij.nu

Gelukt! ( denk ik )

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

29 Mei 2016 | Nederland, Oosterhout

Ik denk dat het gelukt is om de koffers weer perfekt te vullen......qua gewicht dan.......of de inhoud zich tijdens de reis ook goed gaat houden en geen problemen op gaat leveren bij de douane blijft afwachten.
Dinsdag om half twee gaan we volgens de planning van klm de lucht in.
Lydia regelt de oppikservice en die zal ons ongetwijfeld bij het goede appartement afleveren na weer meer dan een volle dag reizen......
Voor de komende vijftien dagen is de weersverwachting TE goed, een temperatuur van rond de dertig graden bij een realfeel van rond de veertig! Regen en zonneschijn wisselen elkaar af.
De sokken mogen thuisblijven dus. De laarzen ook, want de wateroverlast is allang verdwenen.
Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we weer! We hebben er zin in!

• 29 Mei 2016 - 16:59

Piet En Loes:

Een hele goeie reis!
    Veel plezier bij Lydia en David.
    Wij kijken uit naar je verslagen Mieke!

• 29 Mei 2016 - 17:17

Elles En Quinten:

Een voorspoedige reis en succes met de bagage! Doe Lydia en David de groetjes en tot kijk bij feud....

• 30 Mei 2016 - 09:49

Piet:

Koffers zijn gedoemd beschadigd dan wel kwijt te raken, dus als dat niet zo is, dan breng je het er goed van af. Voornaamste is dat de reis goed verloopt en dat je lekker aankomt. En daarna natuurlijk kunt genieten van Lydia en David en alle moois wat er is, afgezien van die plakkerige hitte. Heel veel plezier, want dat zal wel lukken.

• 30 Mei 2016 - 09:52

Jan Weterings:

Veel plezier en uithoudingsvermogen voor de lange reis. Maar dan lekker ongedwongen 6 weken uitrusten en genieten van het mooi China. De hartelijke groeten aan Lydia en David, een perfect stel dat ongetwijfeld weer nieuwe avonturen weet te bedenken. tot het volgende verslag.

• 30 Mei 2016 - 11:40

Rien En Lia:

Hier word je nat van de regenbuien en daar van het zweet. Maakt dus niet uit! Jullie gaan na lange tijd Lydia en David weer zien en een mooie tijd tegemoet. Een hele voorspoedige reis toegewenst en geniet van de vakantie, het land en elkaar. Groeten aan de aan de twee Hollandse "Chineesjes".

• 30 Mei 2016 - 15:49

Riekie En Albert:

Een prettige reis en succes met de bagage. In China lekker ontspannen en heerlijk met Lydia en David leuke dingen ondernemen.
    veel plezier!

• 31 Mei 2016 - 19:12

Peter:

Nihau

Ik hoop voor jullie dat Lydia het niet verleerd is om Nederlands te koken. De tip van mij is dan ook rookworsten mee te nemen naar dit soort landen. Goede reis en veel plezier. Gr Peter