We zijn er! - Reisverslag uit Yangshuo, China van Mieke Brule - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Yangshuo, China van Mieke Brule - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Mieke (met hulp van Lydia)

Blijf op de hoogte en volg Mieke

02 Juni 2016 | China, Yangshuo

We hebben het record gebroken! Deze keer hadden we er 22 uur voor nodig om onze plek van bestemming te bereiken en tot onze verrassing was Lydia thuis!

Onze koffers hoefden we in Guangzhou niet op te halen, ze werden rechtstreeks doorgelabeled (?) naar de binnenlandse bestemming, maar argwanende Europeanen als wij zijn gingen we toch effe checke of ze niet op de band stonden.........het blijft China..........maar nee........in Guilin pas kwamen ze naast elkaar door de flappe geschoven. Door de douane lopen was een eitje, dus tot een ieders vreugde kwamen de
Hollandse waren zonder problemen de Chinese grens over.

Het klamme hete weer wordt even acclimatiseren, maar Lydia en David slagen er goed in met blazers en airco in het appartement een aangenaam klimaat te scheppen.

Na een nacht heerlijk geslapen te hebben zijn we er klaar voor aan het Chinese leven deel te gaan nemen.

• 02 Juni 2016 - 08:46

Piet En Loes:

Geweldig!! Wat fijn om te horen. Geniet er maar met volle teugen van, het is zo weer voorbij. Groetjes voor jullie alle 4 !

• 02 Juni 2016 - 08:53

Wilma:

Hallo Mieke en Ad, Geniet ervan. Hier blijven we kans op onweersbuien hebben. In het oosten van Brabant was het flunk raak.

• 02 Juni 2016 - 09:05

Jan Weterings:

Goed te horen dat jullie heelhuids en snel met allerlei stiekeme producten op de plaats van bestemming zijn aangekomen. Nu ff acclimatiseren en de vakantie kan echt beginnen. Veel plezier.

• 02 Juni 2016 - 09:19

Elles:

Fijn dat jullie veilig in China zijn aangekomen, en nog wel met alle etenswaar. Waren er geen honden om aan de bagage te snuffelen???
    Eerst uitrusten en aan het tijdsverschil wennen en dan lekker genieten.
    Groetjes aan iedereen.

• 02 Juni 2016 - 09:42

Piet:

Mooie profielfoto, geen grensproblemen, korte reis, alleen laf weer. Niks te klagen, dus vooral blijven juichen. Doe Lydia en David de hartelijke groeten van mij.

• 02 Juni 2016 - 12:18

José:

Fijn te horen dat alles zo goed verlopen is. Leuk dat Lydia er was. Nu heerlijk genieten!!

• 02 Juni 2016 - 12:24

Jac En José:

Wat zullen ze smullen van jullie smokkelwaar!!
    veel plezier .

• 06 Juni 2016 - 13:49

Harry En Ella:

Test

• 08 Juni 2016 - 16:37

Elles:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat fijn dat je het nu bij Lydia kan vieren! Een hele fijne dag!!! De taart is lekker in China, want die heb ik weleens geproefd! Wij zullen vanavond proosten op je verjaardag!!

• 08 Juni 2016 - 22:09

Martin En Annie Bakker:

Mieke, op de valreep ( hier is 8 juni over 2 uurtjes voorbij) :
    hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Lijkt me leuk om in het Chinees gefeliciteerd te worden, wat zeggen ze daar? Bijzonder om het daar te vieren, is vast een super dag